• اخبار فناوری

اخبار فناوری

بررسی تخصصی کارت گرافیک RTX 4080

آشنایی با کارت گرافیک آر تی ایکس

بررسی تخصصی کارت گرافیک RTX 4080

شرکت انویدیا یکی از شرکت‌های معتبر تولیدکننده‌ کارت گرافیک در جهان بوده که هر ساله مدل‌های مختلفی از کارت گرافیک را به بازار عرضه می‌کند. از جمله پرچم‌داران این برند می‌توان به کارت گرافیک RTX 4080 اشاره کرد که جزو قدرتمندترین و پرسرعت‌ترین کارت گرافیک‌های شرکت انویدیا به شمار می‌آید.

0
تمامی مشخصات گوشی ردمی K70E آشکار شد!!!

تمامی مشخصات گوشی ردمی K70E آشکار شد!!!

گوشی ردمی K70E، لازم است در ابتدا این خبر خوب را به شما عزیزان بدهیم که در آینده ای بسیار نزدیک قرار است شرکت شیائومی از جدیدترین مدل گوشی خود با نام گوشی Redmi K70e رونمایی کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از مشخصات کامل گوشی Redmi K70e به طور کامل آگاه شوید.

 

0
معرفی جدید ترین سیستم عامل شیائومی HyperOS

معرفی جدید ترین سیستم عامل شیائومی HyperOS

سیستم عامل جدید شیائومی، احتمالا شنیده اید که شیائومی قصد داشت سیستم عامل جدیدی به نام HyperOS را جایگزین MIUI کند. بنابراین در ۴ آبان ماه پس از ۱۳ سال با سیستم عامل MIUIخداحافظی و سیستم عامل جدید خود را رو نمایی نمود و شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو را با رابط کاربری جدید خود بنام شیائومی هایپر او اس معرفی کرد. درحال حاضر این سیستم عامل در مدل های چینی شیائومی ۱۴ ارائه می‌شود و در ادامه این لیست هم گوشی های ردمی و پوکو این سیستم عامل را دریافت می‌کنند‌.

0
نقد و بررسی تخصصی کارت گرافیک RTX 3070 و 3070Ti

آشنایی با کارت گرافیک RTX 3070 و 3070Ti

نقد و بررسی تخصصی کارت گرافیک RTX 3070 و 3070Ti

کارت گرافیک یکی از سخت‌ افزارهای بسیار مهم در لپ‌ تاپ‌ها و کامپیوترها بوده که توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود. یکی از برندهای معتبر تولیدکننده‌ کارت گرافیک، برند انویدیا بود که کارت گرافیک‌های خود را در سری‌های متعددی به بازار عرضه کرده است. از جمله باکیفیت‌ترین کارت گرافیک‌های تولید شده توسط این برند می‌توان به کارت گرافیک RTX 3070 و RTX 3070 Ti اشاره کرد که از قدرت اجرایی بالایی برای اجرای بازی‌های سنگین و نرم‌افزارهای سنگین گرافیکی برخوردار هستند. این دو کارت گرافیک عملکردی تقریبا مشابه داشته، با این حال قدرت عملکرد و تعداد فریم‌های ارائه شده توسط کارت گرافیک RTX 3070 Ti نسبت به کارت گرافیک RTX 3070 بیشتر می‌باشد. هر دو این کارت گرافیک‌ها از ارزش خرید بالایی برخوردار بوده و از آن‌جایی که قیمت کمتری نسبت به کارت گرافیک‌های پرقدرت مشابه خود دارند، نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

0
نقد و بررسی پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل

آشنایی با پردازنده نسل 14 Intel

نقد و بررسی پردازنده‌های نسل ۱۴ اینتل

شرکت اینتل Intel هر ساله پردازنده‌های تولیدی خود را توسعه بخشیده و در قالب نسل جدیدی به بازار عرضه می‌کند. جدیدترین پردازنده‌ تولیدی این برند که تاکنون به صورت انبوه به بازار عرضه نشده است، پردازنده‌های نسل 14 اینتل بوده که برای دسکتاپ و لپ تاپ ساخته شده‌اند. این پردازنده‌ها دارای معماری 3 هسته‌ای بوده و از لحاظ توان مصرفی و قدرت عملکرد با پردازنده‌های نسل‌های پیشین تفاوت‌هایی دارند.

0
راهکارهای افزایش و تقویت صدای لپ تاپ

روش‌های بالا بردن صدای لپ تاپ

راهکارهای افزایش و تقویت صدای لپ تاپ

برخی از افراد جهت افزایش صدای لپ ‌تاپ در حین گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم، از اسپیکرهای اکسترنال برای بلندی صدا استفاده می‌کنند. اما برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا به افزایش و تقویت صدای اسپیکرهای داخلی خود لپ ‌تاپ بپردازند که برای این امر ترفندهای مختلفی وجود دارد. از جمله این ترفندها می‌توان به تغییر افکت‌های صدا، استفاده از برنامه‌های تقویت صدای مختلف، آپدیت کردن درایو‌های صوتی، برطرف کردن مشکلات صدا با استفاده از Troubleshoot sound problems، استفاده از Loudness Equalizer و… اشاره کرد.

0
1 2 3 6

جدیدترین ویدیو ها

راهنمای خرید

نمایش همه